Oon ihminen, jolle tuoksut herättää muistoja ja siksipä hääpäivän hajuvesi tulee olemaan mulle tärkeä valinta.

Tähän astinen suosikki on Body Shopin Vanilja Siihen tuoksuun nivottuu niin ilosia kuin surullisia muistoja, mutta jotenkin se makea vaniljan tuoksu on aina ollut lohdullinen. Liekkö muistuttaa tuoksumaailmaltaan äitini Anais Anais hajuvettä? Mutta en haluaisi mennä tuolla Body Shopin hajuvedellä, koska se on itselle ns. arkituoksu, vaan haluaisin löytää jonkun toisen saman henkisen hajuveden. Kolme risteilyä olen käynyt nuuskimassa nenäni turraksi hajuvesiä laivan parfyymiosastolla, mutta aina tyhjin käsin olen poistunut hyllyiltä.

Kynttilät on mulle toinen tärkeä asia, joten tuikkuja tulee olemaan juhlapaikalla paljon (kruunukynttilät on kiellettyjä paloturvallisuuden takia SNIF!). Haluaisin napata PartyLiteltä jotakin ihania tuoksu kynttilöitä, mutten voi, koska täytyy huomioida että vierailla saattaa olla yliherkkyyttä hajuille. Oma äitini varmaan onnistuisi jonkin sortin päänsäryn bongaamaan jos tilossa tuoksuttaisi tusinoittain haisukynttilöitä. Mutta voisiko meidän pöydässä... Olla edes se kaksi tuoksuvaa tuikkua...? Harmillista että PartyLitellä vaihtuu tuoksut melko tiuhaan niin ei voi valita sellaista "paluu muistoihin tuoksua" jota voisi ostella sitten vuosienkin päästä lisää.Kashmir on tuoksuna nyt itselle pop noista Partyliten  tuikkivista. Ja kätköistä löytyy menneiltä vuosilta aarteita, kuten Hokkuspokkus, sitruunasorbetti ja talvisiideri. ♥ (meniköhän kaksi vikaa edes oikein...? :D )

Ja koen hieman tuskaa kun missasin tämän somisteen.... En saanut sitä yhdenkään konsultin kautta, joilta kyselin.Tämä vei sydämeni ja koetan sen jostakin saada ♥ Lootus somiste  Linkinstä aukeaa esittely video, jossa koko komeus näkyy(4-9sek kohdalla). Mä niin tahdon tän meidän pöytään!